گلچینی از بهترین مطالب سایتها و گروههای اینترنتی
انواع مطالب جالب و خواندنی وعکس و داستان کوتاه

روزی نه چندان دورِ دور، او هم  نگاری بوده است...

Iran Eshgh




تاریخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:پیرزن,نگار,زیبا,عکس,
ارسال توسط حسن

یکر مرحوم ناصر حجازی، پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال ایران صبح چهارشنبه (چهارم خرداد 90) با حضور جمع انبوهی از طرفداران، دوستداران و خانواده و بستگانش ابتدا به ورزشگاه آزادی تهران منتقل شد و در شرایطی که بیش از 20 هزار نفر برای حضور در مراسم تشییع پیکر او حضور داشتند، آخرین دور افتخار را در ورزشگاه زد و روی دوش یاران و دوستدارانش درون دروازه قرار گرفت و برای آخرین بار در بدرقه پرشور مردم ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

حضور چشمگیر دوستداران ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی بیش از تصور عمومی بود. در این مراسم گرو‌ه‌های مختلف مردمی، زن و مرد، نوجوان و کهن‌سال شرکت داشتند همچنین گروه بزرگی از چهره‌های مطرح ورزشی به ویژه فوتبال همینطور جمعی از هنرمندان برای وداع با پیکر دومین دروازه‌بان قرن آسیا خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند.

پیکر مرحوم ناصر حجازی پس از دور افتخار زدن در پیست ورزشگاه بر روی دوش یاران و دوستانش به دروازه جنوبی ورزشگاه منتقل شد و درون دروازه قرار گرفت تا مرد پرافتخار دروازه تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال برای آخرین بار درون چارچوب قرار بگیرد. دروازه‌بانی که سالها برای تیم ملی و استقلال درون دروازه قرار گرفته بود در حالی پیکرش برای آخرین بار درون چارچوب فلزی قرار گرفت که بیش از 20 هزار دوستدارش اشک ریختند و به تشویق او پرداختند.

پیش از ظهر چهارشنبه پیکر ناصر حجازی به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) رسید. مراسم خاکسپاری ناصر حجازی در شرایطی برگزار شد که ازدحام جمعیت کار را برای تدفین بسیار سخت و مشکل کرده بود و ماموران پرتعداد نیروی انتظامی هم با وجود تلاش بسیاری که انجام دادند نتوانستند نظم را بر این مراسم حاکم کنند.

با وجود کشیدن حصار کنار قبر مرحوم ناصر حجازی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و انجام صحیح مراسم خاکسپاری، هجوم جمعیت باعث فرو ریختن حصارها شد و خانواده مرحوم حجازی مجبور شدند به سرعت این مراسم را برگزار کنند و در حالی که باز هم ازدحام جمعیت میزان محبوبیت این اسطوره فوتبال ایران را نشان می داد، سرانجام پیکرش در قطعه 255 ردیف 57 شماره 12 قطعه نام‌آوران و هنرمندان به خاک سپرده شد تا مرد دوست داشتنی فوتبال ایران در سرای ابدی اش آرام بگیرد.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی در استادیوم آزادی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط حسن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 131785
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1