گلچینی از بهترین مطالب سایتها و گروههای اینترنتی
انواع مطالب جالب و خواندنی وعکس و داستان کوتاه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


استیون پاول جابز (Steven Paul Jobs)، معروف به استیو جابز یکی از نوابغ پیشرو در صنعت رایانه و از بنیانگذاران اصلی و مدیر ارشد اجرایی شرکت فن‌آوری اپل (Apple) پس از دست و پنجه نرم کردن چند ساله با بیماری سرطان لوزالمعده، صبح ۱۴ مهر ۱۳۹۰ مصادف با ۶ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت. این خبری بود که طی دو روز گذشته اکثر قریب به اتفاق رسانه های دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و دوستداران استیو را در اندوه نبودنش فرو برد. چراکه کمتر کسی است که استیو جابز و خدماتش را به تکنولوژی عصر حاضر بخاطر نداشته باشد و همه می دانند که جهان علم و فناوری خیلی به این مرد مدیون است.

مسلما شما دوستان هم با شنیدن این خبر بسیار متاثر شدید… استیو جابز مردی بود که همچون سیب گاز زده اپل به نماد این شرکت تبدیل شده بود و مشتریان اپل به دیدن تصویر او در کنار محصولات جدید این شرکت عادت کرده بودند اما جای او 2 روز پیش از مرگش هنگام معرفی آخرین محصول این شرکت یعنی iPhone 4S خالی بود. مرگ استیو جابز فقط ۲ روز پس از کنفرانس شاهکار جدید اپل یعنی iPhone 4S اتفاق افتاد و استیو نتوانست فروش محصول جدید شرکتش را ببیند! شاید اگر استیو جابز نبود هیچ مینی کامپیوتری شکل نمیگرفت و هیچ کدام از ما شانس داشتن یک گوشی فوق العاده مثل iPhone و یا یک کامپیوتر فوق العاده مثل کامپیوترهای Mac‏ (MacBook، iMac، MacBook Pro، Mac Pro، MacBook Air) را نداشتیم. اگر استیو نبود هیچ وقت هیچ مکینتاش و هیچ سیب گاز زده ای به وجود نمی آمد… مطمئنا تفکر به داشتن یک زندگی گجتی بدون اندیشیدن به محصولات اپل غیر ممکن است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگر استیو جابز را نشناسید، شاید بگویید فردی شیک پوش با لباس هایی مجلل و همچنین فردی مغرور است؛ ولی اگر اندکی درباره او جستجو کنید، خواهید دانست که او یکی از بهترین ها و خلاق ترین های فناوری و فردی ساده پوش و بسیار ساده و البته زیبا اندیش بود. فردی که ابتدای پیدایش اپل تاکنون در بیشتر کنفرانس های اپل فقط با لباس همیشگی خود یعنی با یک بلوز مشکی و شلوار جین آبی ظاهر شده است. مردی میانسال که گاهی با ته ریش و گاهی با صورت تراشیده و با لباسی ساده و بی تکلف محصولات اپل را در دستان خود می‌گرفت و آنرا معرفی می‌کرد.

قدرتی که استیو در به دست گرفتن کنفرانس و ارتباط برقرار کردن با کاربران داشت را در هیچ کسی نمیتوان پیدا کرد. البته بزرگترین قدرت استیو جابز افکار و ایده های نو بود و در واقع او را میتوان سلطان نوآوری نامید. او در زمان مدیریت 14 ساله خود بر اپل با معرفی محصولاتی مانند آی پاد، آی فون و تبلت آی پد، اپل را به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژِی تبدیل کرد. استیو جابز نه تنها نوآوریها و مهارتهای بازاریابی تحسین برانگیزی را به همگان آموخت، بلکه او یکی از شخصیتهایی بود که با پیوند زدن هنر و تکنولوژی چهره محصولات کامپیوتری را دگرگون کرد. حتی فعالیت‌های جابز صنعت موبایل جهان و زندگی کاربرانش را متحول نمود. گفتنی است که استیو جابز کم‍پانی موفق انیمیشن Pixar و شرکت سازنده کامپیوتر Next را نیز تاسیس کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:اپل,یپد,استیوجابز,
ارسال توسط حسن


آموزش نحوه نگهداشتن صحیح دوربین عکاسی

نحوه نگهداشتن دوربین عکاسی


یکی از مهم ترین مفاهیم اصولی و اساسی در فرایند عکس برداری این است که چگونه دوربین را نگهداریم. نکات ذکر شده در این مقاله برای طراحان و بلاگرها بسیار مفید خواهد بود. روش هایی که در اینجا سایت پرشین جی اف ایکس برای شما کاربران گرامی توضیح داده است مخصوص دوربین های SLR و مدل های نیمه حرفه ای دوربین است. اگر شما از چنین دوربین های استفاده می کنید راهکارهای زیر می تواند به شما کمک بسزایی بکند.





در بحث چگونگی نگهداشتن دوربین روش صحیح و غلطی وجود ندارد، اما نکاتی وجود دارد که رعایت کردن آنها برای هر عکاسی لازم و ضروری است:




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 22 بهمن 1389برچسب:آموزش,
ارسال توسط حسن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این یک اتومبیل دو نفره با نام EN-V است که شرکت جنرال موتور نمونه های آزمایشی اش را ساخته است. وقتی به این طرح نگاه می کنیم خودروهای فعلی مان به نظر خیلی فضاگیر و بزرگ می آیند. به خصوص اگر به مشخصات این طرح نگاهی بکنیم بیشتر عاشق اش می شویم. ‏کاربرد این خودرو در سفرهای درون شهری است این ماشین حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد، با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و با یک بار شارژ ۵۰ کیلومتر حرکت می کند. اما داستان در همینجا تمام نمیشود. ‏

طراحی زیبا و کوچک بودن تنها مزیت این اتومبیل نیست. برای کنترل این اتومبیل از فناوری های جدیدی استفاده شده. برای جلو رفتن کافی است کمی خودتان را به جلو خم کنید و برای عقب رفتن هم برعکس اش. چیزی شبیه ‏Segway ‏که احتمالا با آن اشنا هستید. ‏

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امکانات شبکه این خودرو هم جالب است. این اتومبیل ها می توانند با یکدیگر صحبت کنند. سیستم آنها به گونه ای است که با یکدیگر تصادف نمی کنند. همچنین سنسورهایی دارند که مانع از برخورد آنها با عابران پیاده میشود. ‏در کنار آن یک امکان حرکت گروهی هم وجود دارد. به این معنی که یک اتومبیل می تواند جلو بیوفتد و به بقیه بگوید تا او را دنبال کنند. بقیه به صورت خودکار خودروی جلویی را دنبال می کنند و نیاز نیست رانندگی کنید. و از همه بهتر سیستم پارک خودکار است. در خیابان توقف کنید و دکمه پارک را روی تلفن همراهتان فشار دهید. خودرو خودش را پارک می کند. دوباره هنگام برگشتن دکمه خروج از پارک را بزنید تا ماشین از پارک بیرون بیاید. ‏به نظر شما چه زمانی چنین خودروهایی را در خیابان ها خواهیم دید؟ ‏

منبع: نارنجی




تاریخ: سه شنبه 28 دی 1389برچسب:تازه ها,تکنولوژی,
ارسال توسط حسن

به گزارش جام جم آنلاین؛ شما در خطرید؛ خطری كه بنیان خانواده‌تان را متزلزل می‌كند؛ خطری كه شما یا بستگانتان را تا مرز خشم، جنون، ارتكاب قتل یا خودكشی می‌برد؛ خطری كه آبرویتان را به باد می‌دهد و انگشت‌نمایتان می‌كند تا خاص و عام برای عبرت هم مثال‌تان بزنند و بگویند: "بیچاره، همه اطلاعات گوشی‌اش را دزدیده‌اند، حتی عكس‌های خصوصی‌اش را."

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
تصاویر استفاده شده در این مطلب تزئینی است


آنچه در این گزارش می‌خوانید، یك تجربه خطرناك است كه برای دركش، باید موبایلتان را كاملا از هر نوع شماره، عكس، فیلم و پیامك خالی كنید و قید شماره تلفن‌تان را هم برای همیشه بزنید، تا وارد روندی شوید كه نشانتان دهد هكر‌ها چگونه به فایل‌های خصوصی دیگران از طریق گوشی تلفن همراهشان، چوب حراج می‌زنند، اما اگر شما هم از خطر كردن می‌ترسید، پس ماجراجویی را به خبرنگار "جام‌جم" واگذار كنید تا ماجرای آشنایی كوتاه با یكی از هكرهای تلفن همراه را برایتان بگوید: آشنایی من با این هكر، برنامه‌ریزی شده نبود، او با یك گوشی تلفن همراه در دستش كه صفحه نمایشی نسبتا بزرگی داشت، تكیه داده بود به میله سرد وسط مترو و عكس‌هایی را تماشا می‌كرد و لبخند می‌زد. وقتی متوجه شد نگاهم روی صفحه نمایش گوشی‌اش ثابت مانده است، اول سرگرمی محبوبش را پنهان كرد اما طولانی بودن مسیرمان، باعث شد یخ‌ها آرام‌آرام آب شوند ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:هشدار,هک,خبر,
ارسال توسط حسن

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 131781
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1