گلچینی از بهترین مطالب سایتها و گروههای اینترنتی
انواع مطالب جالب و خواندنی وعکس و داستان کوتاه


در ژاپن بین 4000 تا 6000 گونه گیاه می روید و از آنجا که ژاپنی ها علاقه زیادی به گل و گیاه دارند و همچنین در غذاهای ژاپنی نه تنها از میوه ها و حبوبات بلکه حتی از برخی گلها و برگها هم استفاده می شود، در فرهنگ ژاپنی برخی گیاهان دارای معانی نمادینی هستند.

به عنوان مثال شکوفه های گیلاس یا ساکورا (sakura) نمایانگر زیبایی کوتاه مدت و درخت کاج یا ماتسو (matsu) نماد عمر طولانی است و wisteria که موضوع تصاویر این ایمیل است و با نام گل عشق یا فوجی شهرت دارد. یکی از بهترین نقاط برای رویش گل عشق ژاپنی به نام فوجی در پارک Ashikaga است. پارکی که به مساحت ۲/۸ هکتار در ژاپن قرار دارد و این گیاه زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است.

گل عشق ژاپنی یا "فوجی" درختچه ای است خزان دار با طول عمر زیاد، مقاوم و سریع الرشد (در شرایط محیطی مناسب سالی 3 متر رشد می کند) دارای برگ های متناوب و به فرم مرکب شانه ای فرد، گل هایی به رنگ سفید، آبی، ارغوانی یا بنفش که به صورت گل آویز خوشه ای قرار گرفته اند. گل آویز خوشه ای زیبایش سبب معروفیت این گیاه شده است.


 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط حسن

این پسر با نام علی سرور (Ali Srour) می باشد که بدون بازو و دست به دنیا آمده است و اراده ی بی نظیر این کودک وی را به استفاده از پاهایش به جای دستان اجبار نموده است و هم اینک می تواند غذای خود را نیز خود بخورد و نیازی به هیچ کس برای انجام کارهای شخصی خود ندارد.واقعا باید بر پشتکار چنین انسانی آفرین و احسنت گفت … او همچنین قادر به کار و بازی با رایانه می باشد و به گفته ی خانواده اش قادر است تک تک انگشت های پای خود را کنترل و از آنها استفاده کند.

 

عکسهایی از علی ، پسری که به جای دست از پاهای خود بهره می برد ! - www.tak2pix.com



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:عکس,
ارسال توسط حسن

به گزارش جام جم آنلاین؛ شما در خطرید؛ خطری كه بنیان خانواده‌تان را متزلزل می‌كند؛ خطری كه شما یا بستگانتان را تا مرز خشم، جنون، ارتكاب قتل یا خودكشی می‌برد؛ خطری كه آبرویتان را به باد می‌دهد و انگشت‌نمایتان می‌كند تا خاص و عام برای عبرت هم مثال‌تان بزنند و بگویند: "بیچاره، همه اطلاعات گوشی‌اش را دزدیده‌اند، حتی عكس‌های خصوصی‌اش را."

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
تصاویر استفاده شده در این مطلب تزئینی است


آنچه در این گزارش می‌خوانید، یك تجربه خطرناك است كه برای دركش، باید موبایلتان را كاملا از هر نوع شماره، عكس، فیلم و پیامك خالی كنید و قید شماره تلفن‌تان را هم برای همیشه بزنید، تا وارد روندی شوید كه نشانتان دهد هكر‌ها چگونه به فایل‌های خصوصی دیگران از طریق گوشی تلفن همراهشان، چوب حراج می‌زنند، اما اگر شما هم از خطر كردن می‌ترسید، پس ماجراجویی را به خبرنگار "جام‌جم" واگذار كنید تا ماجرای آشنایی كوتاه با یكی از هكرهای تلفن همراه را برایتان بگوید: آشنایی من با این هكر، برنامه‌ریزی شده نبود، او با یك گوشی تلفن همراه در دستش كه صفحه نمایشی نسبتا بزرگی داشت، تكیه داده بود به میله سرد وسط مترو و عكس‌هایی را تماشا می‌كرد و لبخند می‌زد. وقتی متوجه شد نگاهم روی صفحه نمایش گوشی‌اش ثابت مانده است، اول سرگرمی محبوبش را پنهان كرد اما طولانی بودن مسیرمان، باعث شد یخ‌ها آرام‌آرام آب شوند ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:هشدار,هک,خبر,
ارسال توسط حسن

هميشه رفتن رسيدن نيست،
اما براي رسيدن چاره اي جز رفتن نيست.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:خواندنی,زیبا,عکس,سخنان بزرگان,
ارسال توسط حسن

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 131812
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1